Komentáře
Přehled komentářů
Karoli mi jedeme do takovych malych lazni ke Slanemu. amka tam byla a moc se ji tam libilo, jedeme i s pejsanem, pry je tam hodne lesu a krasnych tras na prochazky, tak uz se tesim. Tak at ti Frantik prinese stesti :). Ja bych take jela od te pojistovny do lazni, ale ted to jeste asi nevyjde, pres leto u nes volno neexistuje mozna na podzim, ale to uz bych rada byla tehotna tak to je mozna i ozelim :D Tak se mejte devcatka.
Slunečný čtvrtek :-))
(Karolina, 9. 4. 2009 13:00)
Dnes je od rána fakt krásně, hodně jem toho doma stihla udělat, uklidit a tak, člověk kdyyž svítí sluníčko, má hodně elánu, teda alspoň na mě to tam působí.
Dnes jsem si zpětně pročítala co jsme si napsali. Narazila jsem tam na holčinu Radku, dlouho se neozvala, nevíte jak jak těhotní? psala že 8 den už měla //, a tak jsem zvědavá a monča se taky už neozvala.
Už se docela těším do lázní, až si odpčinu. Jedu totiž bez manži.:-))
Když se mi tam bude líbit, tak bych tam jela. Zažádala bych u pojištovny, a na super 4 týdny. Všude čtu na neplodnosti, jak se tam holkám líbilo, tak proč toho nevyužít., Tak se zatím mějte a krasny zbytek dne.
:-))
(Karolina, 8. 4. 2009 22:26)Teda Justinko, to by byl fakt mazec, protože já jedu ten samý termín jako ty:-)))), akorát si myslím, že každá do jiných lázní, ale byla by to prča. ja jedu do FL, šáhnout si na pindíka.:-)) a to by bylo any nebylo.
krásnou dobrou noc
(Sasula, 8. 4. 2009 22:19)
Karoli, ty mi mluvíš z duše...to tedy můj manžel je opak, ten vyhodí na co přijde, ale uklízení, to musím vždy, když jsem doma sama, protože to bych ho zabila...vytřu a 100x potřebuje čůrat, kakat, bumbat, hlavně se mi projde právě celým čerstvě vytřeným a ještě mokrým bytem...no na zabití...Karoli, s tím FSH myslím stejně jako ty...mám od kolem 15 - 40 jednotek,...no já nevím...já bych právě chtěla být těhu jakkoli, protože doufám, že snad po porodu se mi to srovná...s darovanými jsem se nějak srovnala, ale hlavně mě teď drásá to, že musím brát hormony a při pomyšlení, že bych musela už napořád a pak ta váha a vedlejší účinky toho všeho - rakovina, přibírání váhy...to je strašný...já zkrátka doufám, že po porodu se hormony zlepší...protože já hormony potřebuju nejen k tomu, abych měla jakous takous sliznici a dělohu, ale hlavně k tomu, abych neměla takové vedlejší účinky přechodu - šílený návaly horka, nálad, vypadávání vlasů, nevolností, ospalosti...hlavně ty návaly, to je strašný..., osteoporoza, rakovina...rakovinu navíc mám v rodině, babička na ni zemřela, mamka byla na operaci prsu přes 2 lety, teď mi vyšla špatě cytologie, bojím, bojím...rakoviny se bojím nejvíc...do toho mi začala bolet kyčel, bojím se řídnutí kostí...s darovanými vajíčky se srovnám, možná i s adopcí, ale s nemocemi, které mají přijít po 50 letech, abych se srovnala ve 30 letech? Co pak bude ve 40? To už budu pod kytkama? To je strašný, vůbec nevím, co budu dělat! Karoli, ani nevíš, jak moc tě chápu, nezbývá nám než doufat! To mi radí i dr., protože tato sféra "nemoci" není probádaná a je to jen hádanka. Teď tak koukám, jak čtu příspěvky, já jsem dnes už psala...no blbne mi prohlížeč, opět si mi to v poledne neodeslalo, no nevadí, musím to bedlivěji kontrolovat.
Justi, to se nemusíš omlouvat, každý máme něco, to chápeme!Justi, tak to tak čtu, tak CAR to je dobrý busniss, no byla jsem asi blbá, že jsem na to také nepřišla, teď makám jak debil a mám za to kulový... jo budoucnost a CAR, bez toho nebudou děti! No ale možná to bude jednodušší v tom, že víc lidí bude víc věcí ohledně tohoto tématu chápat, neodsuzovat...a třeba bude konkurence a nebude to stát tolik...
Justi a Karoli přeji krásnou dobrou noc a hlavně, krásný sny!
!?!
(Justina, 8. 4. 2009 21:03)Ahojky, ja se omlouvam, ze tu ted nejsem tak casto, ale cely dny co je takhle hezky tak travim venku a vecer musim dohanet vareni a uklid, tak na PC uz neni tolik casu ani energie. Karoli kdy to jedes do tech lazni? My jedem s P. 17.-19.4. jak byla mamka tak nam to tam zamluvila :-). To by byl mazec, kdybysme se nakonec potkali i ve stejnych laznich :DD...ted jsem mluvila po telefonu s moji nej kamoskou ze stredni(bydli sice 100km ode me, ale porad se vidame) a rikala, ze byla u doktorky a nejspis bude mit s otehotnenim take problemy. Je to des, zachvili nebude ne svete par, co by mohl otehotet prirozene. Tak ja budu pro dnesek koncit a jdu relaxovat. Doufam, ze jste se moc neupracovali děvčátka. Krasnou dobrou noc.
středa
(Karolina, 8. 4. 2009 6:13)Hezké ráno, tak jsem vas dnes všechny předběhla.Za chvíli jdu z páce, a chystám se na okna.Konečně.A trochu taky pokračovat s generálkou v bytě. Manža je totiž v práci, tak budu mít klid.Tak se zatím mějte k
Hezký večer, a ještě hezčí ráno:-))
(Karolina, 7. 4. 2009 21:36)
My bydlíme v bytě, 3+1.Zahrádku nemáme.u nás velký bordelář a sběratel všech krámů, můj mužskej:-)Je to děs. Vždycky potají musím něco vyhodit, nenápadně....
Radši uklízím, když není doma, nebo bych nevyhodila nic co je zbytečný resp. na ho...Když mám FSH 50 a víc. tak to ¨je hodně blbý vid??? Myslíš, že se to může upravit, když beru pravidelně hormony, nebo už se to nikdy neurovná? Tím nemyslím, že bych mohla těhotnět spontálně, ikdyž občas v to doufám, v nějaký ten zázrak. Vím, že dle výsledků jsem v přechodu, ale i ženy v přechodu těhotní ne?:-))Zase přemýšlím nad blbostma a nad něčím, co se nikdy nemůže stát, prostě jsem už taková..Tak pa
krásný večer
(Sasula, 7. 4. 2009 20:45)
ahojky Karoli, přeji také krásný večer! My myli okna v neděli, ale stálo to za to, já mám zase před MS a tak jsem měla, resp. můj manžel měl 2 dny doma peklo, protože to jsem fakt pes a nenávidím všechno okolo, tak to zchytal. Chudák mi chtěl pomoct, ale zvrtal co mohl a já ho jen peskovala...nj, ale on už mě zná jaká jsem :D Ale jsem ráda, že ty okna jsou, taky jsme trochu poklidili na zahrádce, ale zázraky nemůže nikdo čekat, můj otec je bordelář, zahradu máme společnou a podle toho to tam vypadá - skládka. Nj, nic nenadělám... Karoli, to by fakt bylo, aby nebylo, tak si to hezky užij, určitě to pomůže i na psychiku, odpočineš si krapánek.
Holky přeji krásnou dobrou noc!!!
úterní večer :-))
(Karolina, 7. 4. 2009 20:30)
Přeji pěkný večer, dnes mi dávají Růžovou zahradu, jako bych jí neměla v práci dost.Dnes zase bylo pěkně, tak jsem si řekla, že asi zítra umyju okna,a troch ygruntuji.Příští týden jedu do lázní, sice jen na víkend, ale alespon něco. A pak byh chtěla ještě jednou v květnu, před dalším Ketem, a pak hned na to vlítnu, a to by fakt bylo, aby nebylo.
Hezky den teda večer. Zítras se ozvu asi až odpol, nebo večer.
poledne
(Sasula, 7. 4. 2009 11:49)
Karoli, on mi nikdo nikdy nic neřekl o mé váze, i moje obvodní mi řekla, že co chci, když beru hormony a mám to předčasné selhání, že je lepší nadváha než podváha a že nezná žádnou, která co se snaží o mimi, tak že by měla podváhu a nebo normální váhu, že jsou všechny oplácané, no ale s tím moc nesouhlasím, je pravda, že v CARu mají napsáno, že je nejlepší pro otětnění BMI od 25 - 30, že je lepší mírná nadváha - pro miminko. Ale já jsem už nad 30 a přibrala jsem během 3 let 30 kg a bojím se, že to ohrožuje jak mě, tak i budoucí miminko, kdyby někdy bylo...váha jde pořád strmě nahoru..tak jsem si sama řekla, že s tím něco musím dělat. Dr. mi dávala léky na hubnutí, ale mě to nezabírá, protože nemám chutě, hlad...a léky jsou na potlačení chutí....no a teď říkala, že riskovat už nebude, protože máme jít v létě na další ET, tak aby mě nerozhodila...tak mě poslala na tu dietologii, tam mi snad pomůžou, jsou to odborníci no ne. Proto mi dělala veškerá potřebná vyšetření, aby měli podklady. No ale děsí mě teď ta mononukleoza, protože při ní se nesmí už vůbec půl roku prý cvičit a musí se držet nějaká dieta, no ta mi nevadí, ale bez cvičení, já cvičím pořád...no a s tím cholesterolem, to jsem zase vyčetla, že když je nižší než má být, tak že to může způsobit zase další zdravotní problémy a že to může znamenat špatnou fci jater a nebo rakovinu, no tak to snad ne...no nebudu dělat závěry, dr. mi příští týden jistě řekne a určitě mě pošlou na kontrolní laborku. Jen mě tak napadá, jestli ta mononukleoza nezpůsobuje i třeba tu špatnou cytologii, kterou jsem teď měla, protože na tu jsem šla zároveň i v den, kdy jsem byla na odběru krve.... Teda to vás holky vyčerpávám problémama co...tak už psssst...holky a jakpak se máte vy? Co sluníčko, copak děláte? Karoli s těmi nočními to je už i o věku a také o tom, že už nějakou dobu děláš svou práci a jsi unavená všeobecně. Můj muž také dělá na šichty a už ho to zmáhá a to to dřív bral jako pozitivní, že nemá stálou prac. dobu...teď kvůli tomu mění zaměstnání, protože už na to fakt nemá, vlastně spí pořád, před noční, po noční, mezi nočními...někomu stačí pár hodin, někomu zkrátka ne...Tak se asi Karoli budeme za tebe modlit, abys brzy přišla do jiného stavu, byla doma a hezky spinkala a odpočinula si zase na to vstávání až bude miminko :D No ale já jsem tedy také medvěd, já bych spala pořád a miluju to. Když jsem byla po ET, tak jsem spala furt, ale to možná bylo i tím Utrogestanem, částečně mi to rychleji utíkalo do testování a ještě jsem si super odpočinula, akorát jsem chodila do práce, tak tam jsem byla unavená, ale odpoledne jsem spala a pomalu až do rána :D
Holkyyyyy, je tu jaro! Tak chmury pryč!!!!
Uterý:-))))
(Karolina, 7. 4. 2009 9:25)
Ahojky Sasulko, ale i justinko a ostatní:-))
V poslední době to tu nějak zanedbávám, ale ta ta práce...nějak už nestíhám, asi stárnu:-)), Dříve jsem noční zvládala dobře, ale ted sotva lezu a musím spát jak před službou tak po ní...
Sasulko, tak ten colesterol máš dobrý ne??? To já ho mám vyšší, sice né o tolik, ale mám. Jinak mám všechno OK, jo teda jsem anemická, mám málo krvinek, ale to mám už od mala.Na hematologii mi tenkrát zjistili, že se mi blbě vstřebává železo. Brala jsem hodně dlouho železo, ale stejně jich mám málo...Ale jak píšu není to tak zlý, tak si dám občas červené vínko:-))), zrovna včera jsem si musela dát, ale to i z jiných důvodů:-)
Sasulko, je dobře, že tě tvá lékařka posílá na tu dietologii, určitě ti pomůžou. Jedné mojí známý, když šla do CAR na konzultaci, tak ji řekli, že než se do toho pustí,ted mám na mysli léčbu..aby zhubla, ale ona byla hodně silná, a měla i velké břicho. že pak líp těhotní, moc tomu nerozumím, ale asi jo...:-( mě teda nikdy nic neřekli, že mám nadváhu. Vždyť jsem už psala že jsem za těch pár let přibrala kolem 10-15 kilo, od té doby co beru tu proveru a estrahexal. Někdy, když se fakt hodně krotím, tak zhubnu, ale pak to zase doženu. Je to hrozný protože jsem měla 59 a mám tak 69-73, to se mi ted zastavilo, ale stejně je to dost, a kor při mé malé výšce:-).Ale zítra jsem se rozhodla, že začnu cvičit...Tak pa K
pondělí
(Sasula, 6. 4. 2009 19:11)
ahojky holčičky...tak mám takový divný den, přišly mi výsledky z krve, dr. mi je dělala kvůli tomu, že mne poslala na žádost k dietoložce, protože už chci něco dělat a dr. si neví se mnou už rady, ty hormony mne rozházeli tak, že furt kinu a už se bojím, že to bude negativní v případě těhu...no a z krve mi zjistili, že jsem prošla mononukleosou, tak jsem z toho paf a ještě, ale to mám celou dobu hodně snížený cholesterol /jak ten správný, tak ten špatný/, mám ho pod limit. No tak alespoň dr. ví, že si nevymýšlím a že fakt nežeru a přibírám... Tak jsem si tak řekla, že ještě že to loni s tím těhu nevyšlo, protože projít mononukleosou v těhu, to je o průšvih...Virozu jsem měla před 2 měsící a byla to dost síla, k dr. jsem nešla, protože jsem musela být v práci, tak jsem si vzala jen 3 dny dovolený a nasadila si léčbu sama, klempíruju dost často, od narození mám astma a tak se o sebe umím postarat a hlavně, všechny virozy mají u mě dost špatný průběh...no tak jsem ani nepostřehla, že by bylo něco jinak...no stalo se...
Holky, jsem ráda, že je to tu zase trochu pozitivnější, mám z vás radost! Že bysme se nakonec snažily společně? Mě se ozvala dárkyně, ale jde prý na genetiku až na konci měsíce, pak se čeká další měsíc na výsledky, pak případná stimulka, no stejně přijdu na řadu nejdřív v červenci, v srpnu maj dovolenou...no uvidí se...na druhou stranu ta špatná cytologie, na kterou jdu znovu v červnu a teď ta mononukleosa, na netu psali, že se to léčí až půl roku, no nevím, dr. mi poslala jen výsledky, na dietologii jdu příští týden, tak jsem zvědavá..ale taky nechci nic zanedbat. Člověk se snaží být v pohodě kvůli mimču a ono se to tak s....
Justi, myslím, že je lepší mít test rovnou negativní, myslím, že horší je mít planné naděje a pak je to o to větší ztráta!!
:)))
(Justina, 6. 4. 2009 18:47)Karolinko, ja jedu znovu 10teho k te Lence na reiki tak uvidim, odblokuje mi ty zada a az se budu citit 100pro tak do toho pujdu. Mozna bych tn KET jeste do prazdnin riskla. Ale zatim fakt nevim, mam strach ze budu muset dlouho cekat na darkyni, tak t nechci zbytecne uspechat. Mejte se holky, ja jdu cvicit, poklidit a uvarit. PAPA
°°;;;°°
(Karolina, 6. 4. 2009 17:27)
Åhojky děvčátka.
Tak jsem měla konzultaci s DR. a na Ketík to vypadá na ten květen, neboď se ještě musím jet s relaxovat do lázní, abych na to byla připravená. Manžel má narozky tak to skloubíme 2 v 1:-))
Jinak nic moc nového. A co u vás???
Co ty Justinko, na kdy to plánuješ? Vím, že jsi psala, že to vidíš na září.....Já doufám, že to ted na jaře vyjde...Vždyť všechno kvete, bují, i zvířátka těhotní...
já se jen bojím, že to nevyjde.Když to tak vidím po to co jsem zažila, tak nevím co je lepší, jestli když je rovnou test negativní, nebo falešně pozitivní, to mam na mysli biochemické těhotenství.
Myslím, že asi hned negativita, protože to člověk obrečí třeba dva dny, a zase jde dál.Ale mám strach, když už to jdnou pozitivní bylo, že už se toho po druhé nedočkám.:-( Nebo co myslíte vy???
Zase mám praštěné otázky co????Nápady??No nic budu končit.zatím k
nedělička
(Sasul, 5. 4. 2009 20:35)přesně tak jak píšeš Karoli! My jsme se dřív dohodli, že do adopce půjdem, ale po pár letech už vlastně ani nevím, manžel ani nějak o tom nemluví a teď spíš žijeme tím čekáním na další ET, já se spíš bojím, vlastně nevím...bojím se předčasných nároků, vím co to obnáší, trochu v tom pracuji, tak možná proto, je to velký zásah do soukromí od cizích lidí a my si své soukromí moc chráníme, nemáme ani téměř žádné kamarády a tak, jsme trošku jiní, hodně lidí nás zklamalo a tak si žijeme spíš pro sebe a pro rodinu a tak je pro nás velmi těžké hovořit o citlivých věcech s cizími lidmi, takže tak asi...proto to nechávám zatím asi u ledu, i když trochu přemýšlím, jestli by to přeci jen trochu nepomohlo mít nějakou jistotu, ale nevím...Já zkrátka chci cítit své miminko, jak dělá neplechu, jak mi je blbě, jak roste, kope, i ten porod, kojení...Karoli, cítím totéž co ty!
:-)
(Karolina, 5. 4. 2009 14:53)
ahojky, u nás je to s adopcí právě naopak.Mě se nechce a manžovi by tak nevadilo.
Mě jde hlavně o to si to odnosit a prožít stavy s těhotenstvím spojené.Jsem prdlá co, ale na to se fakt těším, až budu mít ty chutě, a budu každé ráno blít, a hladit si břiško.
myslím, že ta žena s tím přiroste a ten cit je určitě u ní silnbější než kdybych si ho vzala s kojenáku. Určitě bych taky milovalam ale ne asi tolik jako to z bříška. Je to ode mne zlý???
...
(Justina, 5. 4. 2009 12:23)Holky mate pravdu, asi jsem to spatne napsala, vubec vas nenabadam, at se vybodnete na deti a zijete sami s manzelem to vubec ne. Jen to podle me nechce se na to tolik upinat a mozna to pujde lip. Ach jo ja vam to tady pisu, ale sama vim, ze to neni vubec jednoduchy. Mozna, ze podat si tu zadost o adopci neni tak spatnej napad(ja ji mam doma taky, ale nejak se mi porad nedari napsat ten zivotopis a P.uz k tomu vubec nemuzu dokopat) myslim si, ze kdybych ji mela podanou az pujdu na ten KET, ze bych ve skrytu duse mela jistotu, ze i kdyby KET nevysel, tak ze uz jsme na cekaci listine na tu adopci a byla bych vic v klidu, nez takhle a treba by se to zrovna povedlo. Ale P.se do adopce moc nechce, tak nevim, nechci to zatim nejak hrotit. Holky mejte kezkou nedeli. Zatim papa.
????
(Karolina, 4. 4. 2009 2:58)
Ahojky
Sasulko, jak to že ještě nespíš??? JÁ NEMŮŽU NEBOŤ MÁME DOST PRÁCE, ALE CO TY???
Já už jsem také mluvila se sociální pracovnicí, slíbila, že mi přinese podklady a dotazníky na vyplnění ohledně adopce.
Já už jsem je jednou vyplnila, ale nevím kam jsem to dala. Asi někam jsem to zahrabošila při úklidu.
třeba, když začnu něco vyplňovat tak na to přestanu tak myslet, ikdyž při mé práci se na to myslet nedá. Jen když stimuluji na ET. Já mám i strach z té adopce, nebot máme hypotéku a nevím, nevím.....jsou přísná pravidla a navíc ještě nemáme úplně zařízený byt, a to by se jim taky nemuselo líbit.
My taka s manžou taky občas slavíme, většinou sobotu když zrovna nejsem v práci. Nebo někdy i v pátek. Jenže můj manža je absolutní abstinent. takže si dá jen malou sklenku a dopiji zbytek ze sedmičky.:-))Ale většinou ji mám na dvakrát.
já vím jedno, že když se mi podaří otěhotnět, tak druhé buď už nebudu mít, nebo půjdu do adopce. Protože ty nervíky už nechci podstupovat.
My s manžou jsme o adopci mluvili před pár lety, ale nevím jestli už na to nezměnil názor.
Sasulko, je to přesně jak říkáš... chtěla bych o někoho pečovat..ne jen o manžela. To mi někdy přijde taky jak dítě, ale trochu přerostlý.
taky ta změna by nám trochu bodla, teda hodně bodla...Sice budem nevyspalý, ale to neva. Ale vím, že potřebuji změnu. To se odráží i v manželském vztahu, a myslím že by nás to zase víc sblížilo.
ted co napíšu není asi ode mne moc hezké:-(...
Bohužel si neumím život bez dětí představit. Pro mě nemá smysl žít ve vztahu bez dětí. Je to sobecký vůči manželovi já vím, ale nemůžu se s tím smířit.
doufám, že letos pod stromečkem bude alespoň Uz obrázek.
loni jsem si přála, když jsme si připíjeli, abychom byly příští vánoce tři. Ono se to splnilo. Na vánoce jsme tři byli, ale trochu jinak než jsem chtěla. protože jsme si v létě pořídili pejska- přivezli jsem si ho z dovči. Tak vánoce ve třech opravdu byli. Tak je vidět, že se přání plní:-))
Budu končit, tak dobrou a vlastně dobré ráno.K
sobota!
(Sasula, 4. 4. 2009 0:42)přesně tak Karoli, ono když se člověk snaží pár měsíců, tak je to o něčem jiném, když se ale snaží třeba 7 let jako my, to už je síla. Ne, že bych za tím tam urputně šla, to bych asi byla v soukromém CAR a nečekala na dárkyni u Apolináře, také netlačím na pilu, ale léta utíkají a tak nějak užívat si sama s manželem? Vždyť už jsme spolu 10 let a na takové to užívání také chybějí penízky, které šetříme na ET. Pro sebe žijeme, chodí denně na delší procházky s naší psí slečnou, děláme si každou chvilku oslavičky, jezdíme na výlety, ale člověk už se v pozdějším věku chce o ten čas také podělit s někým jiným, o někoho pečovat. Zatím toto zastupovala naše psice :D, ale léta utíkají a v životě je nějak prázdno. Připadá mi to jako lakomost, i když samozřejmě není, protože jen na sebe nemyslíme, ale tak mi to přijde. Přemýšlím teď o adopci, i když jsme se zatím s manželem na ní nedohodli, zatím nechceme, ale trochu mě navrtala kolegyně, která se mi svěřila, že se pár měsíců snaží a že než jít do IVF, tak raději rovnou půjdou do adopce. Taky zajímavý přístup, docela jí závidím jejich rychlé rozhodnutí. Karoli, je to blbé s těmi šichtami, já jakmile si dám vínko, tak jsem ráno jak připitomělá, tak bych také pít nemohla, tak si dejte dobrý džus a nebo nealko drink, já si ho dělala třeba po ET.
:-D
(Justina, 9. 4. 2009 19:09)